Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Kris, kun je A. zayulensis ook eens van op zij fotograferen. Zelf ben ik er naar op zoek geweest in Tibet, maar niet gevonden.
Die Pyrethrum heb ik ook al vele malen geprobeerd, maar telkens weer kwijtgespeeld. Nu staat hij in een zandbed. Hopelijk lukt het hier beter.
Gentianen worden hier weinig getoond. De bloemen hebben geleden onder de vraat van 1 of ander insect. Ik heb verschillende planten die stukgebeten zijn. Ik ben niet helemaal zeker van de naam. Etiket is onvindbaar.Pulsatilla amoena komt uit het noorden van Tadjikistan.Primula forrestii 'JL-06215' komt voor op kalkgesteente in Yunnan en is vermoedelijk enkel geschikt voor kas cultuur.
Ook een zeer fraaie bloeier, deze mini clematis: Clematis 'Lunar Lass'Ruikt ook nog zeer aangenaam.En die Myototis species Eyre Mountains blijft ook maar bloeien.
Mooie clematis, Pim, welke afmetingen kan dergelijke plant bereiken?
Citaat van: Pim Hols op 8 mei 2010, 22:09:14Ook een zeer fraaie bloeier, deze mini clematis: Clematis 'Lunar Lass'Ruikt ook nog zeer aangenaam.En die Myototis species Eyre Mountains blijft ook maar bloeien.Goede shots en knappe planten Pim .Staat die Clematis buiten?
Oei ,dat komt er van met al dat feesten...twee keer dezelfde foto Dus nog een poging