Paronychia albanica ssp. graeca

Gestart door Wim Boens, 4 juli 2012, 08:59:45

Vorige topic - Volgende topic

Wim Boens

Citaat van: Peter Rijntjes op 21 februari 2013, 19:39:24
Wim,  heb je deze inmiddels gevonden?

Peter

Ik heb ondertussen enkele zaden gekregen...ben aan het wachten op kieming  ;)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Peter Rijntjes

Geweldig om te horen, Wim. Leuk en spannend voor jou. Ik denk niet de moeilijkste kiemer. Als je er ooit een overhoudt......
Heb je het zaad van een seedhunter of van een "particulier"?  Altijd weer een kick als je iets te pakken krijgt, wat je al jaren zoekt of wat eigenlijk niet te krijgen is, maar waar je dan toch aan kan komen.

groet,

Peter ((12

Wim Boens

Citaat van: Peter Rijntjes op 21 februari 2013, 23:22:34
Geweldig om te horen, Wim. Leuk en spannend voor jou. Ik denk niet de moeilijkste kiemer. Als je er ooit een overhoudt......
Heb je het zaad van een seedhunter of van een "particulier"?  Altijd weer een kick als je iets te pakken krijgt, wat je al jaren zoekt of wat eigenlijk niet te krijgen is, maar waar je dan toch aan kan komen.

groet,

Peter ((12

Ja, dat vind ik ook altijd leuk, er staan zo wat soortjes op mijn lijst die ik enkele jaren zoek...maar dan vind je ze soms wel eens op een onverwacht moment!
Ik heb deze zaden van een particulier gekregen.

Groetjes

Wim
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 22 februari 2013, 08:21:52
Citaat van: Peter Rijntjes op 21 februari 2013, 23:22:34
Geweldig om te horen, Wim. Leuk en spannend voor jou. Ik denk niet de moeilijkste kiemer. Als je er ooit een overhoudt......
Heb je het zaad van een seedhunter of van een "particulier"?  Altijd weer een kick als je iets te pakken krijgt, wat je al jaren zoekt of wat eigenlijk niet te krijgen is, maar waar je dan toch aan kan komen.

groet,

Peter ((12

Ja, dat vind ik ook altijd leuk, er staan zo wat soortjes op mijn lijst die ik enkele jaren zoek...maar dan vind je ze soms wel eens op een onverwacht moment!
Ik heb deze zaden van een particulier gekregen.

Groetjes

Wim
Wel een heel apart plantje, Wim. Succes ermee!