Najaarsbijeenkomst VRV op 17 november 2012 in de Plantentuin in GENT

Gestart door Luc Gilgemyn, 8 juli 2012, 12:10:13

Vorige topic - Volgende topic

Wim Boens

Citaat van: Luc Gilgemyn op 14 november 2012, 19:07:10
Cliff !
Fortunately, nobody in the audience will be able to use google translate if they'd have a problem to understand you...  -1( --3 -2(
That will avoid lots of misunderstandings... !  8)

Except maybe those with an iPad?  ;) :o
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Frankie Wulleman



Hoezo, mijnheer Wulleman, jij weet dat niet.... ))4 Ik zal het straks eens in je oor fluisteren  ;)


Ha ja, Wim, nu weet ik het weer. Jaja, olala, amai, dat zijn prijzen die inderdaad erg gegeerd zullen zijn. Ze moesten eens weten... .
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Cliff Booker

Many thanks Wim for your now totally understandable translations.  Please be on stand-by on Saturday ... you may well be needed!!   :D
Hopefully, all the national strikes won't interfere with our flights, etc.
Keep your bladders slightly empty please ... all the lectures will be slightly longer than advertised (but on the plus side you will see significantly more images than you expected).   ;D ;D ;D

Cor van Kapel

Citaat van: Ranunculus op 14 november 2012, 21:40:18
Keep your bladders slightly empty please ... all the lectures will be slightly longer than advertised (but on the plus side you will see significantly more images than you expected).   ;D ;D ;D
Ehhhhhh, Cliff, can we still sleep in our one bed's ))8 ))8 or do we have to stay up til sunday )--1 )--1.

Cliff Booker


Luc Gilgemyn

Ik kreeg daarnet het geruststellende nieuws dat onze Engelse gasten veilig en wel in hun hotel in Gent zijn aangekomen !
Ze zijn er klaar voor - dus morgen iedereen stipt om 10 u in Gent - het wordt een prachtige dag !!  ((14


Hier heeft Kris nog wat bijkomende informatie ivm de tombola die een werkelijk unieke prijzenkast zal hebben !  ((7

http://www.vrvforum.be/
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Luc Gilgemyn op 16 november 2012, 19:05:59
Ik kreeg daarnet het geruststellende nieuws dat onze Engelse gasten veilig en wel in hun hotel in Gent zijn aangekomen !
Ze zijn er klaar voor - dus morgen iedereen stipt om 10 u in Gent - het wordt een prachtige dag !!  ((14
Hier heeft Kris nog wat bijkomende informatie ivm de tombola die een werkelijk unieke prijzenkast zal hebben !  ((7
http://www.vrvforum.be/

"Good news" Luc !
Ja en dat woordje stipt zullen we morgen voor 1 keer stipt moeten gaan interpreteren .... ;D
Voor 1 keer gaan we -als alle techniek ons niet in de steek laat )--1 )--1 -heel stipt moeten beginnen .  Dus we lopen al vanaf 9.45h zenuwachtige rondjes aan de ingang  )))1
En zijn op onze hoede voor een te lange koffieklets  --2 gelekaart
We danken iedereen voor het begrip  _07
En zijn er ook zeker van dat het zal lonen  _01
Spannende en mooie vooruitzichten .... ((10
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cor van Kapel


Kris De Raeymaeker

Citaat van: Cor van Kapel op 16 november 2012, 19:49:40
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 november 2012, 19:46:16
En zijn op onze hoede voor een te lange koffieklets  --2 gelekaart
Hoor wie dat zegt .......... ))4 ))4.

Voorzitters hé Cor , denken dat ze zich alles kunnen permitteren   -1(
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Theo Stronks

We zijn weer veilig thuis gekomen na een lange maar enerverende dag, spreek ook namens Ger en Mariet v/d Beuken.
De lezingen waren prachtig,weer veel moois gezien.
En als slagroom op de taart de Tombola,waar veel planten van eigenaar verwisselden.
De contacten die weer gelegd werden waren hartverwarmend.
Kris en de vele anderen bedankt ,het is zeker voor herhaling vatbaar.

Bert Stegeman

Ook uit bladel,
Bedankt voor de top dag het was perfect geregeld en natuurlijk prachtige foto's
De Tombola was zo inderdaad beter.
Tot de volgende keer  ((12

Danny Bonnez

Bedankt voor deze fantastische dag ! Een super reportage waar je nooit genoeg van krijgt !!! ((6 ((6 ((6
Deze dag is terug voorbijgevlogen , blij iedereen terug te zien en genoten van de vele prachtige foto's , de tombola
is altijd wel bijzonder leuk om af te sluiten !  ((14
Ik kijk al uit naar de volgende bijeenkomst ! ((12
Ieper , West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

Inderdaad een dag om U tegen te zeggen, grotendeels dank zij de deskundige sprekers
De tombola was tevens een groot succes, voor de tombola zelf wilde iedereen op voorhand de planten precies opeten.  ???

Ik had graag wel een bord Pleionesoep gegeten, maar ik heb er naast gegrepen.
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Lily-Anne Vereecken

Het was weer een fantastische dag in Gent!
Prachtige beelden ! Heel goede en gedreven sprekers, die de liefde voor de rotsplanten nog meer deden groeien.
De tijd vloog voorbij .
De tombola was weer een groot succes , de gelukkigen kunnen weer aan het planten gaan
Bedankt aan de sprekers en de organisatoren , dat smaakt naar meer !
Gr.
Lily- Anne

Kris De Raeymaeker

Bedankt iedereen  voor de leuke reacties ! Fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen.
Sommige aanwezigen hadden daarvoor een heel lange verplaatsing gemaakt en het is ook goed te horen dat die inspanning toch heeft geloond.

@ Theo,Ger en Mariet  ; heel blij dat jullie er waren . Weet dat het late(re) uur waarop we nu zijn geeindigd eerder uitzonderlijk is  en we op andere lezingdagen stoppen rond 15.00h inclusief tombola .Het zou fantastisch zijn om jullie nog eens te mogen begroeten bij een volgende gelegenheid

@ Jan , ja die tombola magisch hé ... Ik heb zelfs de mensen moeten weg jagen van de tafels  ;D om te kunnen starten met afroepen.
Nu al zeg ik het zelf , er stond heel mooi spul tussen ! Alleen moeten we erop letten dat het aantal planten wat gereduceerd wordt .Maar dat komt omdat er ook planten onaangekondigd waren bij gezet. Mensen doen dat uiteraard met heeeeeel goede bedoelingen.Niks mis mee en altijd in dank aanvaard maar liefst op voorhand te weten . Dus als iemand plantjes heeft voor de tombola  het liefste van al op voorhand een seintje . We willen het aantal te verloten plantjes eigenlijk graag rond de 50 stuks houden . Kort, krachtig en we blijven gaan voor kwaliteit.  

@ Bert en Gerrit ; tof dat jullie er ook weer bij waren ! Alleen deze keer weer niet veel kans gezien om een babbel te doen ... :(
Tijd ging weer te snel en te veel om handen met zijn allen ...

@ Danny ,ik zat net achter je en was dus veilig voor de kwijl  :D ;) Goed te horen dat je hebt genoten . We zijn al volop met het nieuwe programma aan de gang en na zulke toppers zal het natuurlijk steeds lastiger worden ....Maar we gaan er weer voor .

@ Lily-Anne ; Ik veronderstel dat je 'wenslijstje '  na gisteren weer is gegroeid na de beelden van Cliff en John ? Zo ook  dat van ons ...
Maar ik was ook getuige van  het feit dat je een mooie Sternbergia greuteriana won met de verloting. Proficiat met je nieuwe aanwinst .Houd ons op de hoogte aub hoe hij het er toekomstig gaat van af brengen ...  
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "