Najaarsbijeenkomst VRV op 17 november 2012 in de Plantentuin in GENT

Gestart door Luc Gilgemyn, 8 juli 2012, 12:10:13

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Harry de Vries op 20 november 2012, 20:50:07
Ook voor mij is het de betrekkelijk lange reis (Valkenswaard Nederland) zeker waard!!
Erg genoten van de lezingen van Cliff!!
Voor degenen die nog wat willen zien van de Dolomieten; op mijn website www.harriedevries.nl is een foto reportage te vinden van
een reis in eind juni dit jaar.

Leuk dat je er bij was Harry . Goed om je ook hier te mogen begroeten ! Hopelijk niet eenmalig  ;) Dank nog voor het toevoegen van de link ...
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Harry de Vries op 20 november 2012, 20:50:07

Voor degenen die nog wat willen zien van de Dolomieten; op mijn website www.harriedevries.nl is een foto reportage te vinden van
een reis in eind juni dit jaar.



Welkom op het forum Harry. Ik heb een stukje van de foto's op de site bekeken. Het viel me meteen op dat je de vaantjesboom (Davidia involucrata) in je tuin hebt. Wow!
We hadden elkaar daar op de Bindelweg kunnen tegenkomen.

Ik hoop, dat je inbreng op dit forum fors zal zijn. Ik kijk al vast uit naar stukjes.

Luc Gilgemyn

Ook van mijn kant welkom op het forum Harrie !
Je kan en zal hier heel wat plezier beleven !  Ik kijk al uit naar spannende beelden !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jozef Lemmens

Harry, Harry?? Ben ik dan altijd verkeerd geweest met je aan te spreken als Harrie?
Jozef Lemmens - Leuven -  Androsace World   -  Alpines, the Gems of the Mountains


Cliff Booker

Hi folks,
We arrived home safely thank you, but to unworkable phone and internet unfortunately!!!  The phone company have quoted 29th November for an engineer to call!!!!!!!   :o :o :o >:(     I have had to travel up to my daughters to get internet access.
Many thanks for all the wonderful and very kind comments ... it was as great a pleasure for us I can assure you!
We look forward to meeting many of you again in the not too distant future.
Gave another lecture in Bolton on Tuesday evening ... I will get one right soon.  ;D
A few pictures to post when I can regain internet access at home.

Kindest regards to you all and many thanks once again for your tremendous hospitality.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Jozef Lemmens op 21 november 2012, 09:54:38
Harry, Harry?? Ben ik dan altijd verkeerd geweest met je aan te spreken als Harrie?

Bedankt voor je opmerkzaamheid Jef ..... ((14   De ene Harry  is de andere (Harrie) niet ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Ranunculus op 21 november 2012, 19:47:27
Hi folks,
We arrived home safely thank you, but to unworkable phone and internet unfortunately!!!  The phone company have quoted 29th November for an engineer to call!!!!!!!   :o :o :o >:(     I have had to travel up to my daughters to get internet access.
Many thanks for all the wonderful and very kind comments ... it was as great a pleasure for us I can assure you!
We look forward to meeting many of you again in the not too distant future.
Gave another lecture in Bolton on Tuesday evening ... I will get one right soon.  ;D
A few pictures to post when I can regain internet access at home.
Kindest regards to you all and many thanks once again for your tremendous hospitality.

Your one of us forever now  Cliff ..... Sure we keep in contact !
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cliff Booker

Many thanks Kris ... VRV forever!!!   ((12

A few images from our visit ...

Cliff Booker

A few more ...

Cliff Booker

A final few ...

Kris De Raeymaeker

Thanks for the pictures Cliff . And for the nice comments on the Scottish forum to !
  http://www.srgc.net/forum/index.php?topic=8022.30

A great motivation for us to go on this way and a better compliment is hardly possible .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Theo Stronks

Prachtige foto,s,de gezelligheid straalt er vanaf.
Het bleef volgens mij nog lang onrustig in het altijd zo rustige Gent. :D

Gerard Verweij

#148
Citaat van: Theo Stronks op 23 november 2012, 12:40:06
Prachtige foto,s,de gezelligheid straalt er vanaf.
Het bleef volgens mij nog lang onrustig in het altijd zo rustige Gent. :D
Jupiler, Stella Artois, Westmalle, Leffe...........is dat wel allemaal Vlaams? ))(10. Overigens is Gent wel een heel mooie stad.

Luc Gilgemyn

Many thanks for the kind words and the gorgeous pictures Cliff !   ((12
Even after 3 lectures your photographer skills were not diminished !   -6(

The last picture only lacks a bit of snow to be able to serve as a perfect Christmas card !

It was great having you and John - an occasion that shall not be forgotten - now I need an excuse to get accross to Lancashire on some occasion...  -2(
Harelbeke-West-Vlaanderen