Poneorchis Gramifolia gezocht

Gestart door Jan van Triest, 13 juli 2012, 11:20:27

Vorige topic - Volgende topic

Jan van Triest

Hoi allemaal

Wie kan mij helpen aan Poneorchis Gramifolia?

Alvast bedankt.

Grt jan

Sven de Groot

Zelf heb ik ze niet, maar bij Wubben is Poneorchis graminifolia te verkrijgen.
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Peter Rijntjes

Hoi an,

ik heb toevallig de laatste verkocht verleden week, maar volgend jaar heb ik ze weer.

vriendelijke groet,

Peter

--13

Lida Lourens

Zodra je deze Poneorchis weer hebt Peter, wil je haar dan op het Forum plaatsen? Ik ken haar nog niet en wil graag kennis maken.
Bij voorbaat dank. groet Lida
Lida Lourens, Stadskanaal - Nederland - http://www.kijktuin-city-channel.nl

Peter Rijntjes

Ga ik zeker doen, Lida.
Wil jij mij nog wel even een reminder doen toekomen als het zover is?  Medio mei en later zijn ze er weer. Bloei ongeveer in de zomer rond Juli.

((12

Jan van Triest

Peter,

Ik heb ook belangstelling.
Weet jij misschien waar of hoe ik aan zaad kan komen van de poneorchis.

Grt jan

Peter Rijntjes

Beste Jan,

zaad weet ik niet een , twee, drie. Misschien bij een van de orchideeen verenigingen. Maar meestal heb ik er wel een paar per jaar, voor niet al te duur. Dit jaar waren zij 7.95 euro per stuk en twee voor 15.00 euro. En hetzelfde jaar nog bloeien. Ik hoop dat ik die weer voor 2013 heb. Ik doe wel een bericht op het forum, als dat mag van Luc.

???


Luc Gilgemyn

Dergelijke info wordt altijd geapprecieerd Peter !  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan van Triest

Dan mag je mij er al 4 reseveren.

Grt jan

Peter Rijntjes

Ik ga mijn best doen, Jan.Ik laat het weten als ik ze weer heb.

((14

vr.gr. Peter