Galanthus catalogi 2012/2013

Gestart door Sven de Groot, 12 augustus 2012, 09:14:16

Vorige topic - Volgende topic

Sven de Groot

Op de website van P.C. Nijssen (www.pcnijssen.nl) is op dit moment een leuk aanbod aan sneeuwklokjes te vinden, onder andere cv's afkomstig uit Engeland (van Colin Mason, vermoed ik).
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Sven de Groot

Citaat van: Sven de Groot op 12 augustus 2012, 09:14:16
Op de website van P.C. Nijssen (www.pcnijssen.nl) is op dit moment een leuk aanbod aan sneeuwklokjes te vinden, onder andere cv's afkomstig uit Engeland (van Colin Mason, vermoed ik).

De lijst groeit en groeit...

Loes de Groot

Dank voor deze info Sven....zeer nuttig

Loes de Groot

Vandaag zat bij de post de sneeuwklokjes catalogus van The Snowdrop Compagny

Sven de Groot

Hier ook, Loes. Geen heel vernieuwende lijst dit jaar, vind ik. Desalniettemin was er nog voldoende om uit te kiezen.
Mijn bestelling is alweer onderweg... -1(

Wim Boens

Hier in bijlage de lijst van Ivycroft Plants!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Sven de Groot

En vandaag is de nieuwe lijst van Harvey's Garden Plants vrijgegeven. Wie de lijst wil, mag zich bij me melden.

John Weagle

De het zaadlijst van V. Pilous kwam vandaag.  ((12

Als u het wilt verzend me een e-mail.

Ook nu heeft Wim B het.

johnw   

Sven de Groot

De nieuwe plantenlijst 2013 van Koen Van Poucke staat online. Hij biedt tevens een aantal sneeuwklokjes aan.

Sven de Groot

Je kunt volgens mij vanaf nu bestellen bij Avon Bulbs (heb ik in ieder geval gedaan...) via de website www.avonbulbs.co.uk. In de rechterkolom kiezen voor "Galanthus (snowdrops)" en het aanbod verschijnt.  

Sven de Groot

De nieuwe website van Cathy Portier, www.galanthus.eu, is/wordt gevuld met het aanbod aan sneeuwklokjes voor dit jaar.

Sven de Groot

Ook de sneeuwklokjeslijst 2013 van Elworthy Cottage Plants staat online: www.elworthy-cottage.co.uk/snowdrop%20order%20form%202013.pdf.
Helaas zijn een aantal sneeuwklokjes al uitverkocht.

Sven de Groot

Sven de Groot

Valentin Wijnen

Volgend jaar hoop ik ook op het net een lijst te hebben. AAn een eigen website werd al een tijdje gwerkt, maar ik stel het telkens uit door het vele werk op school. Jaja, leerkrachten hebben veel werk....
Hoeselt, 66 m, (Belgisch) Limburg. Microklimaat: ingesloten tuin 'Grakes Heredij'