Dus ...
na een mega marmer rotstuin
een klein kassei rotstuintje
een kameleon rotstuin
een crevice garden met heel veel steen, maar weinig of geen hoogteverschillen
een crevice garden met nog meer veel steen en heel veel hoeken, kanten en hoogteverschillen
een mini marmer rotstuin
een zandsteen kubus rotstuin, bijna net zo hoog als breed, bijna net zo lang als hoog en bijna net zo lang als breed (kan je nog volgen ?

)
een zandstenen muurtje
ben ik nog iets vergeten ?
....
kon ik niet anders dan een wat gewone zandsteen rotstuin maken met weliswaar af en toe een spectaculair stijgingspercentage er in verwerkt.
Dit wordt een nieuwe thuishaven voor grotendeels Sempervivum, zullen lekker veel zon krijgen, want er is een lichte helling naar het zuiden gericht.
Dit gegeven is tevens van toepassing voor wat betreft de lekker steile helling, net voor de spitsen.
Natuurlijk bieden de spitsen ook andere hellingen met andere windrichtingen, dus zal menig Saxje daar ook van kunnen profiteren.
Er staan trouwens al twee Cumulussen in, ik heb er een zandsteen in gelegd waar er al opstonden.

Ook heb ik er al wat Sempies in geplant.
De andere kant van het pad, dat trouwens ook in zandsteen is, daar komt er nog een klein rotstuintje, want wat moet ik anders doen met de zandstenen die ik nog over heb ?

Pfff, wat een afgang voor Anderlecht !
Het lijken wel miniemen ...