VRV-AGENDA 2013

Gestart door Luc Gilgemyn, 2 december 2012, 21:55:58

Vorige topic - Volgende topic

Luc Scheldeman

Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 mei 2013, 08:59:09
Zaterdag 24 augustus 2013 vrij houden in de agenda mensen !  ((4

Dan willen wij met de VRV een etentje organiseren om bij een hapje en een drankje rustig na te keuvelen over het (dan) bijna voorbije groeiseizoen !

Meer info volgt zsm !

Watch this space !  ))(10
We moeten toch niet de ganse zaterdag vrijhouden ? Zoveel drank kunnen we wellicht niet verdragen.
Torhout, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Oeps...   )--1 de details volgen nog Luc !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

Is er ook koffie on the Rocks te verkrijgen?  ))4 :P
zouden we gaan steengrillen  ((12

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Bert Stegeman op 24 mei 2013, 20:53:29
Is er ook koffie on the Rocks te verkrijgen?  ))4 :P
zouden we gaan steengrillen  ((12

We zijn er rotsvast van overtuigd dat dit een keigoed feestje kan worden Bert .Ongetwijfeld bereiken we hiermee een nieuwe piek ...
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "


Lily-Anne Vereecken

Al een idee welk moment van de dag het etentje doorgaat ? De agenda begint stilaan vol te geraken !

Luc Gilgemyn

Alle verdere info betreffende het VRV - etentje kunt u op onze website vinden:

http://www.vrvforum.be/?p=2446.

We hopen natuurlijk op een grote opkomst om er samen een gezellige avond van te maken!!

Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

De VRV-leden krijgen vandaag of morgen het tijdschrift in de bus !  :)
Ik wil er hier op wijzen dat in de agenda een foutje is geslopen !  :(
Het etentje waarvan hierboven ook sprake gaat door op zaterdag 24 augustus en NIET op 25 augustus zoals verkeerdelijk in het tijdschrift is vermeld. De volledige en juiste info is te vinden op de website (zie hierboven)  ((14
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

 )))7

Aandacht voor het aanvangsuur aub !!!
Dit is NIET 19.00 u zoals aanvankelijk aangekondigd, maar 20.30 u !!!!

((4
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 juni 2013, 10:40:54
Alle verdere info betreffende het VRV - etentje kunt u op onze website vinden:

http://www.vrvforum.be/?p=2446.

We hopen natuurlijk op een grote opkomst om er samen een gezellige avond van te maken!!



De sluitingsdatum voor inschrijving komt snel dichterbij !
Vergeet niet u aan te melden voor deelname !!!
Het wordt een niet te missen avond - enne... voor hen die niet van "ribbetjes" houden is er een ruime keuze aan andere lekkernijen : scampi, steak à l'os, enz... noem maar op !  ((6 ((6
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Waar zitten al die "roepers" die ons vroegen om een zomers "uitje" bij middel van een etentje ....?
Al degene die eens wilden napraten ...Nu er valt veel na te praten , want het is een merkwaardig seizoen ....Bij een lekkere maaltijd moet dit zeker lukken . Zie jullie allen graag in augustus ....Hoe meer zielen , hoe meer vreugde ! 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cliff Booker

I've noticed that you Belgians have a penchant for enhanced drooling!!!   It must be the beer.   ((6 ((6 ((6 ((6 ((6 -2(

Luc Gilgemyn

 --1 --1

You see right through us, Cliff !

(Je hebt ons goed doorzien, Cliff)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Zozo ....ons  "VRV -etentje " zit er ook weer op . Toch weer van genoten ! De cote a l'os was overheerlijk .
We hebben een gezellige avond gehad en weer wat kunnen bijpraten .

Vakanties ,Pyreneeën ,Alpen ,Macedonië , tuinbeslommeringen ,hitte en droogte,Ranunculussen , Onco's ,Sempervivums , bolgewassen ,Saxen ,kwekerijen van safraan , harde en zachte stenen , legeringen van metaal , den Anderlecht versus Gent of Brugge maar ook Lierse ..............je kan het niet noemen of het is gisteren besproken tussen rib en steak en pot en pint.
Zelfs de regen die we hadden bij aankomst was er stil van geworden en droop dan maar af

Het was snel laat en ik was dan ook enigszins verwonderd als ik zag dat we maar om 2 uur ons bedje opzochten .

Met dank aan de aanwezige VRV-ers voor de gezellige avond.

 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

Ik weet niet meer wie maar er waren gisteren mensen die zich afvroegen of de datum voor het najaar al bekend was ....dat is het zeker.
))4 Zij hebben vergeten om ons prachtig tijdschrift te lezen ....

Want in het juninummer stond dat netjes vermeld ...met alles erop en eraan .

Natuurlijk volgt er hier ten gepaste tijd nog het nodige trommelgeroffel ...hebben we nog even voor ..

Maar goed het is dus 23 november ! Do'nt forget it .....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "