dionysia

Gestart door Peter Rijntjes, 9 december 2012, 10:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Peter Rijntjes

Ik ben momenteel bezig met een kas neer te zetten. Hier komen 2 tafels in voor de potten. In een hoek van een van de tafels , van de zon af, wil ik stapelmuurtje maken met hierin (eindelijk) Dionysia's aangeplant. Wie weet een goed adres om aan Dionysia's te komen en wie heeft Dionysia's over om te ruilen?

_08

Ik hoor graag,

Peter

Gerard Verweij

Citaat van: Peter Rijntjes op  9 december 2012, 10:29:10
Ik ben momenteel bezig met een kas neer te zetten. Hier komen 2 tafels in voor de potten. In een hoek van een van de tafels , van de zon af, wil ik stapelmuurtje maken met hierin (eindelijk) Dionysia's aangeplant. Wie weet een goed adres om aan Dionysia's te komen en wie heeft Dionysia's over om te ruilen?

_08

Ik hoor graag,

Peter
Ben ooit eens bij Ger vd Beuken geweest, die had er een aantal, maar weet niet of ie ook kweekt, ff contact opnemen denk ik dan.
succes peter

Cor van Kapel

Citaat van: Gerard Verweij op  9 december 2012, 14:36:12
Ben ooit eens bij Ger vd Beuken geweest, die had er een aantal, maar weet niet of ie ook kweekt, ff contact opnemen denk ik dan.
succes peter
Klopt, Ger heeft er enkele in z'n catalogus staan. Als je z'n catalogus wilt, dan stuur maar even een PB'tje.

Peter Rijntjes

Bedankt Cor en Gerard,

maar ik bestel ieder jaar al bij Ger. Het gaat mij om de andere dionysia soorten, van rotsplant fanaten die rotsplanten thuis over hebben en willen ruilen of nog een adres van een kweker.

))4

vr.gr. Peter

Gerard Verweij

Citaat van: Peter Rijntjes op  9 december 2012, 16:21:43
Bedankt Cor en Gerard,

maar ik bestel ieder jaar al bij Ger. Het gaat mij om de andere dionysia soorten, van rotsplant fanaten die rotsplanten thuis over hebben en willen ruilen of nog een adres van een kweker.

))4

vr.gr. Peter
Luuk Vermeer had ze ook staan, Peter.

Peter Rijntjes

Oke, Gerard, bedankt, ik zal Luuk gaan mailen.

((12

Peter

Peter Rijntjes

heeft iemand e-mail of telefoon van Luuk?

alvast bedankt.....

Peter

Cor van Kapel

Citaat van: Peter Rijntjes op 10 december 2012, 08:10:48
heeft iemand e-mail of telefoon van Luuk?

alvast bedankt.....

Peter
Staat in FA, binnenzijde omslag, Peter.

Peter Rijntjes

Ik pluis de FA nogthans altijd redelijk goed uit Cor. Natuurlijk weer over het hoofd gezien, hé!!
Kan ik trouwens nog een advertentie plaatsen voor de eerstkomende uitgave?

vr.gr. Peter

Sven de Groot

#9
Hallo Peter,
Jef (Lemmens) heeft zelf niet gereageerd, maar hij heeft in zijn ruillijst op zijn website een heleboel Dionysia staan. Maar misschien is alles al weg.
Verder heeft Josef Mayr ook veel van dit soort saaie plantjes met veel dezelfde, kleine bloempjes -1( )-12 -7(: www.rare-dionysien.de.
Groeten, Sven
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Peter Rijntjes

Dank Sven,

en zeker waardeloze, nietszeggende plantjes die je eigenlijk beter maar direct kan dumpen. daarom wil ik ze zo graag. Buiten altijd gevaarlijk, maar in een kas met een speciaal hoekje, gaat het al veel beter. Ga het nog maar weer eens proberen. Niet dat ik er al veel heb gehad, maar die ik had zijn inmiddels naar de rotsplanten hemel.

Ik ga even kijken bij Luc...

((12

Peter

Cor van Kapel

Citaat van: Peter Rijntjes op 10 december 2012, 10:23:48
Ik pluis de FA nogthans altijd redelijk goed uit Cor. Natuurlijk weer over het hoofd gezien, hé!!
Kan ik trouwens nog een advertentie plaatsen voor de eerstkomende uitgave?

vr.gr. Peter
Sluitingsdatum, voor kopij althans, is volgens mij 15 december a.s.

Peter Rijntjes

Dank Cor, snel reageren dus.

peter

Wim Boens

Citaat van: Sven de Groot op 10 december 2012, 12:31:54
Luc (Scheldeman) heeft zelf niet gereageerd, maar hij heeft in zijn ruillijst op zijn website een heleboel Dionysia staan. Maar misschien is alles al weg.
Citaat van: Peter Rijntjes op 10 december 2012, 12:45:31
Ik ga even kijken bij Luc...

Peter, Sven bedoelde Jef. Luc Scheldeman is geen Dionysator  ;) (en hij heeft ook geen website). Kijk op de website van Jef (alpines.be) naar het topic blog en dan "exchange-list"
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Sven de Groot

#14
Citaat van: Wim Boens op 10 december 2012, 13:23:18
[Peter, Sven bedoelde Jef. Luc Scheldeman is geen Dionysator  ;) (en hij heeft ook geen website). Kijk op de website van Jef (alpines.be) naar het topic blog en dan "exchange-list"

Oeps, foutje! Je hebt gelijk, Wim, ik bedoelde inderdaad Jef Lemmens. In bovenstaande posting aangepast.
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.