Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Enkele ordinaire zilverrozetten met een ordinair laagje rijp lijken dan plots toch niet zo ordinair. Het zijn S. 'Portae' (foto 1) en S. longifolia 'Tumbling Waters' (foto 2).
Citaat van: Frankie Wulleman op 13 januari 2013, 20:05:36Enkele ordinaire zilverrozetten met een ordinair laagje rijp lijken dan plots toch niet zo ordinair. Het zijn S. 'Portae' (foto 1) en S. longifolia 'Tumbling Waters' (foto 2).Tiens tiens , het vriest zelfs aan de Vlaamse riviera ?
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 januari 2013, 20:17:50Citaat van: Frankie Wulleman op 13 januari 2013, 20:05:36Enkele ordinaire zilverrozetten met een ordinair laagje rijp lijken dan plots toch niet zo ordinair. Het zijn S. 'Portae' (foto 1) en S. longifolia 'Tumbling Waters' (foto 2).Tiens tiens , het vriest zelfs aan de Vlaamse riviera ?Dan is het nu de Vlaamse vriesiera
Vannacht was het hier zelfs -6°C. De laatste dagen ben ik zoveel mogelijk sneeuw aan het verzamelen om de verstgevorderde saxjes wat te beschermen tegen de vrieskou. Sommige mensen denken wel eens dat er een vijs bij mij los zit als ze me zo wat sneeuw over die planten zien gooien. 'Arme jongen' zie ik ze dan denken, 'die kan er ook niks aan doen, hé'.
Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2013, 20:31:16Vannacht was het hier zelfs -6°C. De laatste dagen ben ik zoveel mogelijk sneeuw aan het verzamelen om de verstgevorderde saxjes wat te beschermen tegen de vrieskou. Sommige mensen denken wel eens dat er een vijs bij mij los zit als ze me zo wat sneeuw over die planten zien gooien. 'Arme jongen' zie ik ze dan denken, 'die kan er ook niks aan doen, hé'. Ik neem aan dat een vijs een schroef is??
Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2013, 20:31:16Vannacht was het hier zelfs -6°C. De laatste dagen ben ik zoveel mogelijk sneeuw aan het verzamelen om de verstgevorderde saxjes wat te beschermen tegen de vrieskou. Sommige mensen denken wel eens dat er een vijs bij mij los zit als ze me zo wat sneeuw over die planten zien gooien. 'Arme jongen' zie ik ze dan denken, 'die kan er ook niks aan doen, hé'. Welkom in de club van rare snuiters Frankie.
Hehe Frankie, vandaag heb ik ook mijn Saxen een sneeuwlaagje gegeven en er stond ook iemand bij met een gefronste blik. I join the club...