Zou je misschien eens een foto van de hele plant en dan bij somber weer kunnen maken Luc. Je weet wel dat ik erg geinteresseerd ben in dit geslacht. Je ziet altijd maar vierkante meters bloem en nooit wat er nog aan vast zit. En het zijn altijd van die felle kleuren. Bij somber weer komt wit vaak wat beter tot zijn recht. Of kun jij goed omgaan met de witbalans? Is de plant t.o.v. vorig jaar nog wat groteer geworden?
Ik ben niet zeker dat ik goed begrijp wat je bedoelt, Gerrit, maar hier alvast nog een foto van de plant op zijn geheel.
Ter vergelijking nog een foto die ik gisteren nam op de Kent show van een "vierkante meter"

bloem in een pot met Tecophilaea cyanocrocus var. leichtlinii... ik wil graag tekenen voor zo'n vierkante meter, of een blik of een veldje ervan in het wild in Zuid Amerika..

Ik heb twee bolletjes sinds vorig jaar - dit jaar zijn de twee plantjes er nog, maar eentje laat het voor wat bloei betreft blijkbaar afweten dit jaar...
Ter vervollediging nog een foto van de variatie binnen het thema, die Ian Young met zijn selecties heeft bereikt en een link naar het bulblog van Ian waarbij hij dit nog uitvoeriger illustreert, maar dit had je misschien ooit al gelezen.
http://www.srgc.org.uk/bulblog/log2008/260308/log.html