NRV voorjaarverkoopdag 20 april 2013

Gestart door Cor van Kapel, 10 maart 2013, 10:58:43

Vorige topic - Volgende topic

Kees Jan van Zwienen

Kees Jan van Zwienen, Hagestein, Nederland

http://keesjan.smugmug.com (fotosite, mijn online backup van foto's, vrijwel alle foto's geïndexeerd dus makkelijk zoeken op familie of plantennaam)
twitter: https://twitter.com/KJVZ10
facebook: http://www.facebook.com/kees.jan.927

Sven de Groot

Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Cor van Kapel

#47
Citaat van: Sven de Groot op 22 april 2013, 21:14:31
Weet iemand van jullie wie gedurende deze dag al die orchideetjes aanbood? Bij het opkomen van het veld, het eerste kraam aan de linkerkant? Alvast bedankt voor de reactie!
Nee Sven die orchideetjes kwamen van de standhouder die direct rechts naast de showtent stond. Betreft de man met de rode jas op onderstaande foto. Zijn naam ken ik niet maar daar is wel achter te komen.

Gerard Verweij

Citaat van: Cor van Kapel op 22 april 2013, 22:02:09
Citaat van: Sven de Groot op 22 april 2013, 21:14:31
Weet iemand van jullie wie gedurende deze dag al die orchideetjes aanbood? Bij het opkomen van het veld, het eerste kraam aan de linkerkant? Alvast bedankt voor de reactie!
Nee Sven die orchideetjes kwamen van de standhouder die direct rechts naast de showtent stond. Betreft de man met de rode jas op onderstaande foto.
Cor, Sven is geen lid en kwam dus via de hoofdingang het veld op,dus van de andere kant en daar stond direct links inderdaad iemand met orchideeen.

Cor van Kapel

Citaat van: Gerard Verweij op 22 april 2013, 07:01:17
ps Wat is er met Cor?
Niks mis met mij hoor Gerard ))(10, maar ehhhhh bedankt voor de bezorgdheid _07.

Cor van Kapel

Citaat van: Gerard Verweij op 22 april 2013, 22:08:02
Cor, Sven is geen lid en kwam dus via de hoofdingang het veld op,dus van de andere kant en daar stond direct links inderdaad iemand met orchideeen.
Dat weet ik Gerard. Zou kunnen dat die man links ook orchideeën had maar de orchideetjes die in de showtent stonden kwamen van de standhouder naast de showtent.

Sven de Groot

Citaat van: Gerard Verweij op 22 april 2013, 22:08:02
Cor, Sven is geen lid en kwam dus via de hoofdingang het veld op,dus van de andere kant en daar stond direct links inderdaad iemand met orchideeen.

Klopt, Gerard, die aanbieder bedoel ik. Hij had allerlei verschillende orchideetjes, waaronder ook een aantal Australische soortjes (chiloglottis, corybas).
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Peter Rijntjes

Sven, heb je een naam en een tel.nr? van die orchideeen man bedoel ik.... Ik had ook graag willen komen, met de orchideeen, maar was helaas ziek. Leeg kraampje die dag, is mij nog niet eerder gebeurt.
Jammer.

Sven de Groot

Ik heb (nog) geen definitieve naam doorgekregen, Peter. 
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Peter Rijntjes

Als je het hebt, wil je het mij dan doorgeven?


groet Peter