VRV najaarslezing op 23 november 2013 te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 26 september 2013, 17:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit Roest

Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland


Kris De Raeymaeker

 ))5 ((6

Ben er nog duizelig van ...........Je moet bijgaande link maar is openen (reply 376 en 381 ) . Het geeft nog een keer aan welke fantastische spreker ons te wachten staat ..... 

  http://www.srgc.net/forum/index.php?topic=9948.375

Noteer deze dag aub met rood in je agenda , Cyclamen-rood mijn part !   
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

Ja Kris, over Cyclamen (en over nog veel meer) weet Melvyn Jope zo'n beetje alles !
Wie het waagt niet naar de lezingen te komen zal pas achteraf horen en weten wat hij (of zij) gemist heeft !

_01 _01
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Ik heb hier stilletjes aan de indruk dat ze aan het proberen zijn om ons warm te maken voor de volgende vergadering ! ((12 ((14
Voor mijn part is dat niet nodig, want 23 november staat al heel lang in mijn agenda . Ik zou al erg ziek moeten zijn om er niet aanwezig te zijn . Het is altijd meer dan de moeite waard om de lezingen mee te maken .
Waar ik wel altijd erg nieuwsgierig naar ben, is naar wat er in de tombola zal zitten .  :P  ;)

Cor van Kapel

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 oktober 2013, 23:24:28
Ik heb hier stilletjes aan de indruk dat ze aan het proberen zijn om ons warm te maken voor de volgende vergadering !
Dat doen ze nou altijd in dat VRV-bestuur, ze bestoken je net zo lang tot je niet meer kunt weigeren -3)( gelekaart -3( )-12 2-)(, dat moest verboden worden !!!!!

Luc Gilgemyn

 ((15 ((15 ((15

We know nooooooothing Cor, we're from Barcelona....  -1( -1(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Cor van Kapel op 26 oktober 2013, 23:34:17
Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 oktober 2013, 23:24:28
Ik heb hier stilletjes aan de indruk dat ze aan het proberen zijn om ons warm te maken voor de volgende vergadering !
Dat doen ze nou altijd in dat VRV-bestuur, ze bestoken je net zo lang tot je niet meer kunt weigeren -3)( gelekaart -3( )-12 2-)(, dat moest verboden worden !!!!!

Als je eventueel toch mocht komen Cor , stuur me dan eens een berichtje . Ik heb nog iets voor jou , dan zou ik het meebrengen.
Groetjes

Kris De Raeymaeker

#23
Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 oktober 2013, 23:24:28
Waar ik wel altijd erg nieuwsgierig naar ben, is naar wat er in de tombola zal zitten .  :P  ;)

Ja Lily-Anne dat dacht ik wel ...... -7(  Niks mis mee , je hebt gelijk want ik beloof je nu al vuurwerk ....
Ik heb de lijst al voor de helft gereed en één van de dagen wordt het gefinaliseerd en bekend gemaakt . Maar zelfs nu al -zelfs met een halve lijst -is het de moeite. Er staan weer zaken op die niet zo alledaags zijn ....
Nog even geduld ! 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Jan Fouquaert

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 27 oktober 2013, 20:49:22
Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 26 oktober 2013, 23:24:28
Waar ik wel altijd erg nieuwsgierig naar ben, is naar wat er in de tombola zal zitten .  :P  ;)

Ja Lily-Anne dat dacht ik wel ...... -7(  Niks mis mee , je hebt gelijk want ik beloof je nu al vuurwerk ....
Ik heb de lijst al voor de helft gereed en één van de dagen wordt het gefinaliseerd en bekend gemaakt . Maar zelfs nu al -zelfs met een halve lijst -is het de moeite. Er staan weer zaken op die niet zo alledaags zijn ....
Nog even geduld !

Nog iets nodig ?
Bijvoorbeeld een simpele Dyonisia of een moeilijke Sax ? 8)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Cor van Kapel

Citaat van: Jan Fouquaert op  1 november 2013, 00:11:11

Nog iets nodig ?
Bijvoorbeeld ......... of een moeilijke Sax ? 8)
Nou nee dank je, doe maar een mooi getekende Cyclaam of een .......

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Jan Fouquaert op  1 november 2013, 00:11:11
Nog iets nodig ?
Bijvoorbeeld een simpele Dyonisia of een moeilijke Sax ? 8)

Dat kan en mag nog Jan  -((1 ((13
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Jan Fouquaert

Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 november 2013, 15:49:49
Citaat van: Jan Fouquaert op  1 november 2013, 00:11:11
Nog iets nodig ?
Bijvoorbeeld een simpele Dyonisia of een moeilijke Sax ? 8)

Dat kan en mag nog Jan  -((1 ((13
OK, ik zal morgen eens kijken in mijn stock van disponibele planten. ;D
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Jan Fouquaert

#29
Voilà zie, mijn onschuldige hand  :o, heeft de volgende keuzes gemaakt :
Een Saxifraga 'Sazava', niet al te moeilijk, kan tegen een stootje, desalniettemin een zalig Saxje.
Een Saxifraga 'Peter Burrow', heeft nood aan een beetje bescherming tegen het zonnetje, maar op zijn favoriete plaatsje, een geweldige en eveneens heel trouwe bloeier.
Een Dionysia (heb dat de vorige keer toch wel verkeerd geschreven zeker, waarschijnlijk onder invloed van den alcohol, 's nachts als ik aan het slapen was, dan schoot mij dat tussen mijn dromen door te binnen  ???) 'Ewesley Theta'
De verzorging daarvan staat buiten kijf. Het plantje zelf is nog wat mini, maar een gegeven paard mag je dus niet in de bek kijken. Diegene die het wint, zal er wel blij mee zijn.
Een Dionysia 'Tess'. 'T es wadde !
En dan nog een heel simpele Draba hispanica, moest er trouwens ook een meebrengen voor Luc G. die er een gewonnen heeft met mijn eigen tombola ... :o
-2(
www.rots-plant.be  -  website over juwelen