VRV najaarslezing op 23 november 2013 te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 26 september 2013, 17:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Jan Fouquaert

Ik heb het liefst van die wortels ...
Je weet wel, die van marsepein. ((6 ((7
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Luc Gilgemyn

#46
Citaat van: Jan Fouquaert op 19 november 2013, 00:03:49
Ik heb het liefst van die wortels ...
Je weet wel, die van marsepein. ((6 ((7


Mogen het ook mandarijntjes zijn Jan ??  ))4

-1( -1( -1( -1(

... mijn naam is Haas ....  ;D
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken


Luc Scheldeman

Torhout, West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Jan Fouquaert

Hmm, wat mooie mokjes zouden niet misstaan ! Met wat manderijntjes ....
Waren die ook niet in een of andere doe-het-zelf business ?
Maar daar hadden ze veel te veel om het lijf, volgens de globale opinie ...
-2(
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Frankie Wulleman

Citaat van: Jan Fouquaert op 19 november 2013, 20:01:53
Hmm, wat mooie mokjes zouden niet misstaan ! Met wat manderijntjes ....
Waren die ook niet in een of andere doe-het-zelf business ?
Maar daar hadden ze veel te veel om het lijf, volgens de globale opinie ...
-2(

Mandarijntjes? Voor mijn part mogen het ook appelsienen zijn, hoor.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Frankie Wulleman

Citaat van: Jan Fouquaert op 19 november 2013, 20:38:13
Goeien appel !
Of groene appels ... -1(

Of appels, ja, watermeloenen zouden teveel van het goeie zijn zeker?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

" Mokskes " zijn in het Waasland kleine koekjes, in de vorm van letters , die zwarte Piet dan gul kwam rondstrooien .Waar is de tijd, dat we daar dan als kind allerlei woorden mee maakten ?

Luc Gilgemyn

Even voor de duidelijkheid, om alle misverstanden te voorkomen en om de nieuwsgierigheid nog wat aan te wakkeren :

De heilige Sint heeft NIETS met onze verrassing te maken !  ))8
Hij kon namelijk zaterdag niet komen, hij moet immers al in de Makro, de Carrefours en andere Delhaizes van dit land optreden !  -2(

We laten jullie dus lekker verder in het ongewisse !  -2((  --3

Vergis je echter niet, het zal de moeite lonen !  ((3 ((3
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

#56
Citaat van: Luc Gilgemyn op 20 november 2013, 08:45:46
We laten jullie dus lekker verder in het ongewisse !  -2((  --3
Vergis je echter niet, het zal de moeite lonen !  ((3 ((3

En ondertussen in Vlaanderen  : 

)))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1  )))1
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

"En ondertussen in Vlaanderen "


...... en in Nederland Kris.... en in Nederland !!!!  )))1 )))1 )))1 )))1 -7(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

#58
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 november 2013, 22:54:53
En ondertussen in Vlaanderen  : 

)))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1 )))1  )))1
Kris is zich volgens mij al aan het oriënteren voor de volgende verkiezingen in B -1( -1(.

Edit Eindelijk het verlossende bericht, voor mij dan, ik kan ook naar Gent afreizen zaterdag. Dus zet jullie maar schrap.

Jan Fouquaert

www.rots-plant.be  -  website over juwelen