VRV najaarslezing op 23 november 2013 te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 26 september 2013, 17:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Jan Fouquaert

Volgens mij komt Natalia zingen.
Ofwel Raymond van het Groenewoud, samen met Margriet Hermans.
Sam Goris liever niet.
--11
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Cor van Kapel op 21 november 2013, 09:06:35

Edit Eindelijk het verlossende bericht, voor mij dan, ik kan ook naar Gent afreizen zaterdag. Dus zet jullie maar schrap.



_010 _010 _010

oef... de rode loper is vanonder het stof gehaald en uitgerold Cor !!  -7(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 11:42:18
Volgens mij komt Natalia zingen.
Ofwel Raymond van het Groenewoud, samen met Margriet Hermans.
Sam Goris liever niet.
--11

Waarom niet alle 4 Jan... ???  We steken de Proms de loef af !  --3 --3
Harelbeke-West-Vlaanderen

Matthias Fouquaert

Ik ben benieuwd wat het gaat worden zaterdag. ;)

Inderdaad de parkeer gelegenheid is momenteel iets minder. Vermits ik toch in de buurt was heb ik eens een kijkje genomen in de plantentuin. ;D

Jan Fouquaert

Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 november 2013, 12:25:54
Citaat van: Cor van Kapel op 21 november 2013, 09:06:35

Edit Eindelijk het verlossende bericht, voor mij dan, ik kan ook naar Gent afreizen zaterdag. Dus zet jullie maar schrap.



_010 _010 _010

oef... de rode loper is vanonder het stof gehaald en uitgerold Cor !!  -7(

Ach ja, DAT is het.
De verrassing is gewoonweg, heel simpel, het ongelofelijke, buitengewone, extraordinaire feit dat de COR komt !
Nee, echt, ik ben bloedserieus.
;)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Cor van Kapel

Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 13:31:23
Ach ja, DAT is het.
De verrassing is gewoonweg, heel simpel, het ongelofelijke, buitengewone, extraordinaire feit dat de COR komt !
Nee, echt, ik ben bloedserieus.
Oeps Jan ik ga er van  ))2 ))2 ))2 ))2 ))2 ))2 ))2 ))2 ))2.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 13:31:23
Ach ja, DAT is het.
De verrassing is gewoonweg, heel simpel, het ongelofelijke, buitengewone, extraordinaire feit dat de COR komt !
Nee, echt, ik ben bloedserieus.
;)

Zolang Cor maar niet gaat zingen vind ik het allemaal prima ..... ;D
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 11:42:18
Volgens mij komt Natalia zingen.
Ofwel Raymond van het Groenewoud, samen met Margriet Hermans.
Sam Goris liever niet.
--11

Natalia is kort van stof  ;D
Raymond  , ja met zijn achternaam kan hij wel in onze middens ....Margriet heeft haar voornaam mee ....
Sammeke laat het gras dan weer groeien , heeft dus een bloemenweide die niet te vroeg mag gemaaid worden....
No concerto's jongens , niks van ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Jan Fouquaert

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 november 2013, 23:02:26
Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 13:31:23
Ach ja, DAT is het.
De verrassing is gewoonweg, heel simpel, het ongelofelijke, buitengewone, extraordinaire feit dat de COR komt !
Nee, echt, ik ben bloedserieus.
;)

Zolang Cor maar niet gaat zingen vind ik het allemaal prima ..... ;D
Misschien kan hij wel goed dansen ?
8)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Jan Fouquaert op 21 november 2013, 23:12:21

Misschien kan hij wel goed dansen ?
8)

Jan, Jan, Jan....  ))8  straks ga je Cor nog afschrikken ??  :P
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

Maar nee gij, als onze Cor begint te dansen, dans ik uit sympathie wel mee.  ;)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Cor van Kapel

Citaat van: Jan Fouquaert op 22 november 2013, 08:56:09
Maar nee gij, als onze Cor begint te dansen, dans ik uit sympathie wel mee.  ;)
Nou dan kun je rustig op je stoel blijven zitten Jan, want dansen is niet aan mij besteed ))8 ))8.
En als ik moet gaan zingen dan hoop ik dat de gebouwendienst van de universiteit nog wat reserve ramen heeft staan, want ik kan niet garanderen dat de ramen heel blijven. Met jullie oren heb ik geen medelijden, jullie hebben er zelf om gevraagd. Gehoorbescherming aanbevolen --1 --1 --1.

Kris De Raeymaeker

Oké .....de Cor zit reeds in zijn startblokken . De surprise is bijna  maar nog niet helemaal ontfutseld ....De Melvyn schijnt al goed en wel op Vlaamse bodem te vertoeven. Een aantal geruststellingen en dus gaan we maar is trachten te genieten van een deugddoende nachtrust. En hopen we dat morgen alles van een leien dakje loopt. En we hopen jullie vooral massaal te kunnen begroeten. 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

De Melvyn is inderdaad veilig geland en ik hoop hem morgenochtend in 1 stuk af te leveren voor enkele "splendid" voordrachten !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

Citaat van: Cor van Kapel op 22 november 2013, 13:40:01
Citaat van: Jan Fouquaert op 22 november 2013, 08:56:09
Maar nee gij, als onze Cor begint te dansen, dans ik uit sympathie wel mee.  ;)
Nou dan kun je rustig op je stoel blijven zitten Jan, want dansen is niet aan mij besteed ))8 ))8.
En als ik moet gaan zingen dan hoop ik dat de gebouwendienst van de universiteit nog wat reserve ramen heeft staan, want ik kan niet garanderen dat de ramen heel blijven. Met jullie oren heb ik geen medelijden, jullie hebben er zelf om gevraagd. Gehoorbescherming aanbevolen --1 --1 --1.
Ik kan uit sympathie ook heel rustig op mijn stoel blijven zitten hoor. ;D
En mijn gehoor is al wat gewend.
Je moet eens een hele dag tussen kinderen van 12, 6, 3 en 2 zitten, plus twee Agapornissen (dwergpapegaaien).
Dan komt er eens iemand langs, die hier niet veel komt. Die zegt dan : 'Wat een lawaai, kan je daar wel tegen ?'
Ik antwoord meestal : 'Welk lawaai ?' ))4
;)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen