Jezus,wat een knapperd, dat moet ook wel, al het beste van S. dinnikii, S. columnaris en één van de mooiste kruisingen aller tijden is hier samengevoegd. Wie heeft die gefrabiceerd, Bart?
Niet in circulatie? Dan moeten we hem maar zelf proberen te maken zeker? We kennen de ingrediënten. 
Ok, dan ga ik die proberen na te maken, al tenminste mijn dinnikiitjes, Winifreddiekes, en columnariske zo een beetje tegelijk bloeien.
Of nee, ik moet gewoon een van mijn twee x dinninariskes samen zetten met de Winifreddiekes.
Ik vang eerst wat bijen, doe er wat hommels bij, ook wat zweefvliegen, wat gewone vliegen, een vlinder en ik steek die allemaal onder een grote glazen stolp samen met de Saxen. Moet gewoon lukken.
Ofwel moet ik wat penseeltjes in de winkel gaan halen, maar dat vind ik veel te lastig.

Mooi ding trouwens.
En zoals bij de mensen, zijn mooie dingen heel moeilijk en daarbij komt er nog bovenop dat de eigenaars er doorgaans heel weigerachtig tegenover staat, de mooie dingen in circulatie te brengen. Hoe zou je zelf zijn ?