KWEKERSWil toch even een lans breken voor de collega kwekers als het mag van jullie.
Ten eerste ben ik er geen voorstander van om openlijk namen te noemen omdat schade kan toebrengen aan iemands naam en soms helemaal niet terecht!
Veel kwekers/verkopers zijn soms alleen maar 'doorgeef luik' ,kopen in bij anderen en gaan er vanuit dat ze soortecht geleverd krijgen.
Ben mijn hele leven professioneel werkzaam in deze branche en weet dat er fouten worden gemaakt op dit vlak,maar zelden met opzet.
Denk niet dat Rob Potterton dit bewust doet of uit onwetendheid,en dat blijkt denk ik ook uit zijn reactie.
Het is dan ook goed dat Luc dit aangeeft in geval van Rob potterton zodat wij zien dat het geen opzet is maar een fout.
Overigens is dit een reden dat ik alleen planten verkoop die ik zelf heb vermeerdert!,en dan nog kan ik de foutieve moederplant aangeleverd hebben gekregen!
Zelf ben ik gelukkig weinig opzet tegen gekomen op dit gebied,niet op grote schaal en ook niet op kleine schaal.
Meestal is een fout gewoon...haastwerk,tijd gebrek om te controleren,het verkeerde bolletje pakken!.....of slecht gelabelde planten
(komt veel voor),niet ter zake kundig personeel maar zelden opzet.