Kwisvraagje

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 september 2010, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Danny De Raeymaeker

Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 december 2012, 08:44:39
-5(  Hij doet mij ook aan een Narcissus denken, Danny en dan ken ik maar één trompetbloemige die zó vroeg kan zijn...  )1)

Jij hebt toch niet de moeilijk te vinden Narcissus "Cedric Morris" op de kop getikt, of toch ??  8)) 8))

Luc,
Ik wou dat het waar was.
Het was alleszins een goede gok !
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Danny De Raeymaeker

#376
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 december 2012, 13:02:02
Bloemkleur is wit ?  
Sternbergia candida, maar dan wel hééél vroeg.

De lol is er af want de juiste antwoorden stromen nu binnen.
Kris, Luc en Wim heel goed geraden.
Kris wist het blijkbaar al heel snel.
In topic "Sternbergia" bij Bloembollen-knollen-wortelstokken wordt zo dadelijk een foto van de bloem gepost.
Danny
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Danny De Raeymaeker op 19 december 2012, 21:28:53
De lol is er af want de juiste antwoorden stromen nu binnen.
Kris, Luc en Wim heel goed geraden.
Kris wist het blijkbaar al heel snel.
In topic "Sternbergia" bij Bloembollen-knollen-wortelstokken wordt zo dadelijk een foto van de bloem gepost.
Danny

Neenee de lol moet nog beginnen Danny ....wanneer mag ik mijne prijs komen ophalen ? )4) )4)
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Danny De Raeymaeker

 --3
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 19 december 2012, 22:47:27
Citaat van: Danny De Raeymaeker op 19 december 2012, 21:28:53
De lol is er af want de juiste antwoorden stromen nu binnen.
Kris, Luc en Wim heel goed geraden.
Kris wist het blijkbaar al heel snel.
In topic "Sternbergia" bij Bloembollen-knollen-wortelstokken wordt zo dadelijk een foto van de bloem gepost.
Danny

Neenee de lol moet nog beginnen Danny ....wanneer mag ik mijne prijs komen ophalen ? )4) )4)

-2(( )1)
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Gerrit Eijkelenboom

Wat is dit?

Danny De Raeymaeker

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 25 februari 2013, 19:49:53
Wat is dit?

Ik durf het haast niet te zeggen maar het lijkt op een ... (je weet wel)
die letterlijk en figuurlijk verkleumd is van de kou.
Of is het iemand die een blauwtje heeft opgelopen.
Neen, alle gekheid op een stokje ... ik weet het absoluut niet. ))8 ))8 ))8
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Gerard Verweij


Peter Rijntjes

Een Dionysia, Gerrit?

Wim Boens

Al die verdorven geesten hier op dit forum  ))4 ))4 :D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Wim Boens op 26 februari 2013, 19:50:50
Al die verdorven geesten hier op dit forum  ))4 ))4 :D

Verdorven?? Wat insinueer jij daar Wim?

Citaat van: Peter Rijntjes op 26 februari 2013, 19:23:36
Een Dionysia, Gerrit?

Ehhhhh mmmmm nee Peter.

Wim Boens

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 26 februari 2013, 19:58:44
Citaat van: Wim Boens op 26 februari 2013, 19:50:50
Al die verdorven geesten hier op dit forum  ))4 ))4 :D

Verdorven?? Wat insinueer jij daar Wim?

Ik insinueer niets, Gerrit...ik stel vast!!  ;) ;) :D :D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerrit Eijkelenboom

Ik moet de spanning er maar even inhouden jongens (en meisjes), want we beleven misschien een historische avond. Kijk maar bij statistieken, Vandaag misschien 10000 pageviews.

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 26 februari 2013, 20:22:34
Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 26 februari 2013, 19:58:44
Citaat van: Wim Boens op 26 februari 2013, 19:50:50
Al die verdorven geesten hier op dit forum  ))4 ))4 :D

Verdorven?? Wat insinueer jij daar Wim?

Ik insinueer niets, Gerrit...ik stel vast!!  ;) ;) :D :D
Waar het hart vol van is............

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 26 februari 2013, 07:11:01
Twee tuinkabouters, liggend op hun rug?????

Citaat van: Gerard Verweij op 26 februari 2013, 22:17:47
Waar het hart vol van is............

You've said it yourself  ;) ;)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerrit Eijkelenboom

De 10000 is bereikt, dus ik zal het mysterie onthullen.

Wim heeft gelijk: allemaal verdorven geesten hier op het forum. Dirty minds ha ha.
Wel leuk hoor van die tuinkabouters Gerard.

Maar Peter heeft het goed gezien.(sorry Peter, ik moest even jokken) Dionysia lycaena (ik ben niet zeker) paarse knopjes op een geel steeltje. Zeer van dichtbij genomen en daarna nog uitgesneden. In de bijlage ziet u het oorspronkelijke beeld