Kwisvraagje

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 september 2010, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Wim Boens op 28 juni 2014, 23:14:17
Nee...ik heb hem vorig jaar ook al in bloei gepost....

L. candidum misschien ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Wim Boens

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 28 juni 2014, 23:20:18
Citaat van: Wim Boens op 28 juni 2014, 23:14:17
Nee...ik heb hem vorig jaar ook al in bloei gepost....

L. candidum misschien ?

Nee, die heeft zo geen hangende "trompetten"
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Wim Boens

Misschien maakt deze foto het wat duidelijker??

[attachimg=1]
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Peter Rijntjes

Bij mij staat nu Lilium Nepalense te bloeien. Volgens mij moet het deze zijn........

::)

Wim Boens

Citaat van: Peter Rijntjes op 30 juni 2014, 16:44:49
Bij mij staat nu Lilium Nepalense te bloeien. Volgens mij moet het deze zijn........

::)

((14 Goed geraden, Peter!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Peter Rijntjes

wat is de prijs, Wim?

:D

Wim Boens

Citaat van: Peter Rijntjes op 30 juni 2014, 20:11:13
wat is de prijs, Wim?

:D

;D ;D Nu mag jij een kwisvraagje plaatsen....leuke prijs, niet?  :P
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Peter Rijntjes

Ja, dat is zeker een leuke. Moet er even over nadenken, maar er broeit al wel wat.........

8)


Hans Meulenbelt

Peter moet er nog even over nadenken, dus gooi ik er maar een luchtig vraagje tussendoor.

Van welke struik is dit een jong blad?

[attachimg=1]
Hans Meulenbelt.
Leusden, Nederland.

Ruben Billiet


Hans Meulenbelt

 ((12  ((12  ((12

Hier bij ons vakantiehuisje in de Cevennes hangt die stuik al helemaal vol Kiwi's, helaas nog niet rijp.

Hans Meulenbelt.
Leusden, Nederland.

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Hans Meulenbelt op 25 juli 2014, 20:39:19
((12  ((12  ((12

Hier bij ons vakantiehuisje in de Cevennes hangt die stuik al helemaal vol Kiwi's, helaas nog niet rijp.

Als je vertrekt kan je altijd proberen er een aantal te plukken en thuis in de zon laten verder rijpen . In de winkel liggen ze ook vaak beenhard.
Nog geel plezier!

Ruben Billiet

Super Hans,hopelijk op tijd rijp dat jullie er nog van kunnen smullen! geniet van de vakantie  ((12 ((12

Gerard Verweij

Citaat van: Hans Meulenbelt op 25 juli 2014, 20:39:19
((12  ((12  ((12

Hier bij ons vakantiehuisje in de Cevennes hangt die stuik al helemaal vol Kiwi's, helaas nog niet rijp.

Leuk Hans, en gezond ook.
Mooie foto's trouwens.
Geniet van je vakantie.

Ps heb hier nog wat ruitjes staan ,he.

Hans Meulenbelt

Citaat van: Gerard Verweij op 26 juli 2014, 09:57:47
Ps heb hier nog wat ruitjes staan ,he.

((14 ((14 ((14 Dat ben ik niet vergeten, Gerard, maar ik heb het nogal druk gehad de laatste maand. Begin Augustus ben ik weer in Nederland, dan bel ik je.
Hans Meulenbelt.
Leusden, Nederland.