Zaaien van rotsplanten

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 februari 2010, 19:13:46

Vorige topic - Volgende topic

Gert Hoek

De werktafel waar de planten van het dak worden gesorteerd: dood/levend, houden/verkopen, in de tuin of in een pot op het dak??
Ook tijd voor een bakkie leut!
Klaar voor de verkoopdag in Utrecht.
Maar ook zaailinge opgepot: de eerste 400 p7 potjes zijn gevuld!!

Herman Mylemans

Citaat van: Gert Hoek op  8 april 2012, 19:16:22
De werktafel waar de planten van het dak worden gesorteerd: dood/levend, houden/verkopen, in de tuin of in een pot op het dak??
Ook tijd voor een bakkie leut!
Klaar voor de verkoopdag in Utrecht.
Maar ook zaailinge opgepot: de eerste 400 p7 potjes zijn gevuld!!
Gert, het ziet er allemaal heel verzorgd uit.
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be

Peter Rijntjes

Gert, wat zit er voor interessants voor mij bij of /en wil je ruilen. Zie mijn web-site. Speciale interesse in Gentianen, Primula en Andro"s.

Heb jij ook een lijst, maar dan voor dat je ze in de tuin zet??

groetjes, Peter

Gert Hoek

Citaat van: Peter Rijntjes op  8 april 2012, 23:59:56
Gert, wat zit er voor interessants voor mij bij of /en wil je ruilen. Zie mijn web-site. Speciale interesse in Gentianen, Primula en Andro"s.

Heb jij ook een lijst, maar dan voor dat je ze in de tuin zet??

groetjes, Peter

Hoi Peter, Ik weet natuurlijks niet wat jij interessant vind, maar ik heb geen tijd om ook nog een lijst te maken, daar heb ik teveel zaailingen, teveel overjarige planten, zoveel moois in de tuin etc etc...........................en te weinig tijd voor. Maar gewoon op tijd in Utrecht en dan zien we wel of er wat van onze gading bijzit.

Gert Hoek

Citaat van: Herman Mylemans op  8 april 2012, 19:59:18
Citaat van: Gert Hoek op  8 april 2012, 19:16:22
De werktafel waar de planten van het dak worden gesorteerd: dood/levend, houden/verkopen, in de tuin of in een pot op het dak??
Ook tijd voor een bakkie leut!
Klaar voor de verkoopdag in Utrecht.
Maar ook zaailinge opgepot: de eerste 400 p7 potjes zijn gevuld!!
Gert, het ziet er allemaal heel verzorgd uit.

Ik doe mijn best  :D

Gert Hoek

Vandaag weer zaailingen en bewortelde stekken opgepot, ik zit nu over de 1000 en het raakt al aardig vol op het dak. De planten voor de beurs zijn allemaal uitgezocht en ge-ettiketteerd en er staat ook nog wel wat te bloeien. Daar zal waarschijnlijk aanstaande zaterdag, indien het weer meewerkt, tijdens de open-tuinen-dag van de NRV nog wel wat van verkocht worden, denk ik zo.

Peter Rijntjes

Ziet er heel leuk uit Gert, jammer dat je geen lijst hebt. We zien wel op de beurs.

Peter 8)

Eduard Troch

Aandacht, Aandacht!
Ramen en deuren gesloten houden.
Instortingsgevaar in Dronten.
Hingene, prov. Antwerpen (B)

Gert Hoek

Citaat van: Eduard Troch op 18 april 2012, 22:23:51
Aandacht, Aandacht!
Ramen en deuren gesloten houden.
Instortingsgevaar in Dronten.

Hey Ward, kom dan eens met een aantal landgenoten naar de altijd mooie Flevopolder, het stikt hiet nu ook van de bloeiende bollenvelden :D :D :D

Eduard Troch

Hingene, prov. Antwerpen (B)

Gert Hoek

Morgen hoop ik op veel visite ik heb alvast wat planten klaar gezet voor de liefhebbers!!
In de koude bak ook veel nieuwe oppot ;D ;D

Gerrit Roest

Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Bert Stegeman

Nu nog hopen op goed weer dan word het morgen ((6 ((6 en evt kopen. ((12 ((12

Gert Hoek

Citaat van: Bert Stegeman op 20 april 2012, 22:19:58
Nu nog hopen op goed weer dan word het morgen ((6 ((6 en evt kopen. ((12 ((12

Het lijkt goed te gaan met het weer, net als vandaag, hele dag in overhemd in de tuin en op het dak, met 2 fikse buien.

Peter Rijntjes

Gert, laat je nog wat over voor de beurs?? ??? ???

Peter