Na ook gisteren de Liefhebbersmarkt bezocht te hebben ben ik (helaas) niet thuisgekomen met een nieuwe Crocus soort maar wel met een Narcis die ik al lang zocht en twee tulpen bij Eric Breed. Zeer de moeite waard geweest en fijn om ook enkele collega enthousiastelingen ontmoet te hebben!
Vandaag had ik mooi de tijd om het glas van de kas en kweekbakken te reinigen en alles gereed te maken voor het komende seizoen.
De verwachtingen zijn hoog gespannen en ik hoop voldoende tijd te hebben e.a. op het forum te plaatsen.
Hier hebben C. hakkariensis en C. vallicola al van zich laten horen maar ook C. bolensis 12TUA-43 was vandaag van de partij.
Helaas heeft een slak er wel al een aantal hapjes uitgenomen...
Leuk dat je terug bent op het forum , Steven! Ik vond de liefhebbersmarkt ook de moeite en heb wel een crocus gekocht , nl. een bicolor vorm van Crocus niveus , daarmee heb ik nu 3 verschillende vormen van niveus !
Het seizoen is bij u dus ook al gestart , mooi om te zien ! Hier nog niets te zien maar heb ook weinig vroege soortjes . Normaal begint het hier rond 15 september .....