cushions

Gestart door Ger van den Beuken, 16 juni 2011, 18:32:11

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Thomas Eckert op 15 februari 2026, 12:57:31Arenaria maritima 'Little Penny' valt niet alleen in de zomer op met zijn vele roze bloemen... ook in de winter is hij door zijn paarse kleur erg mooi.
Haha , zeer goed opgemerkt Thomas ! Het is ook daarom dat ik deze in de tuin heb ... ((3  ((3
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Thomas Eckert

Om dit onderwerp niet helemaal te vergeten...

Vooraan Helichrysum confertifolium en daarachter Helichrysum milfordiae...😎

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Thomas Eckert op  5 mei 2026, 11:33:26Om dit onderwerp niet helemaal te vergeten...

Ja dat is natuurlijk prachtig om te zien en te hebben Thomas ! Die Helichrysum confertifolium moet ik bijzetten op mijn wishlist. Je Helichrysum milfordiae heeft zich blijkbaar goed hersteld na die aanval van de mieren ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Thomas Eckert

Citaat van: Kris De Raeymaeker op  6 mei 2026, 10:46:18
Citaat van: Thomas Eckert op  5 mei 2026, 11:33:26Om dit onderwerp niet helemaal te vergeten...

Ja dat is natuurlijk prachtig om te zien en te hebben Thomas ! Die Helichrysum confertifolium moet ik bijzetten op mijn wishlist. Je Helichrysum milfordiae heeft zich blijkbaar goed hersteld na die aanval van de mieren ?

O nee... helemaal niet. Ik moest die Helichrysum milfordiae destijds meteen weggooien. Maar onlangs heb ik bij een tuincentrum een aantal nieuwe exemplaren weten te bemachtigen.

Ik heb ze op verschillende plekken in de rotstuinen geplant, om de kans te vergroten dat er iets van de komende hittegolven verlierer...🤞