Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
En nu volgt dan de ultieme creviceplant .... Deze Cyclamen hederifolium zaailing vond ik tussen 2 klinkers op de oprit...Grootte van de spleet waar hij was ontkiemd was amper 2 of 3 mm . Het kleine knolletje was helemaal misvormd en had de vorm van een platte schijf aangenomen. En toch leefde dit kleine plantje !!!
Tijd voor nog een klein "side projectje ' ....
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 juni 2024, 16:34:41Tijd voor nog een klein "side projectje ' ....Je moet je aanwinsten uit Tsjechiê toch ergens kwijt kunnen hé Kris ! -2JJe Crevice telt inmiddels al heel wat aantrekkelijke bewoners, dat wordt straks een festijn.Hier bloeit een jonge Genista tinctoris var. alpestris bloeit hier voor het eerst.
Veronica bombycina ssp. bolkardaghensis is een soortje wat niet perse dient te bloemen om mooi te zijn ...
Zeer mooi blad, Kris. Onder glas neem ik aan?
kris je tuin staat er bij.morgen als droog is en ik tijd heb.ben momenteel druk met andere dingen, daarom ff minder hier(excuses) maar een trog vorige keer leeg gehaald nu crevice trog
Scabiosa silenifolia bloeit voor het eerst, heel laagblijvend en compact, zo hebben we het graag...