Ik zou mezelf niet zijn, als ik toch niet nog een opmerking zou maken. Dat rechthoekige pad van vierkante cobble-stones vind ik storend. Daar zou mijns inziens zo'n zelfde split pad horen.
Dat vindt ik niet Gerrit, er mag een overgang zijn, en of die nu wat verder of korter ligt maakt niet zoveel uit. De achtergronden van de crevice is van mooi natuurlijk materiaal, maar om daar bv wat gekleurde hedera tegen te laten groeien zou nog natuurlijker zijn. Maar wie ben ik,
doe wat je zelf mooi vindt Hugo. Tot nu toe is het fantastisch, prachtige stenen om jaloers op te zijn. 
Eerst iedereen bedankt voor alle lof

Wat de stenen betreft wil ik even wat verduidelijken!
Achteraan en vooraan het huis is de tuin volledig strak rechtlijnig met buxus haagjes een rechthoekige vijver en rechte paden, de kant die hier te zien is links van de kas, hier loopt de rotstuin in het strak gedeelte door aan de voorkant van de kas en aan de andere kant van de kas loopt het strak gedeelte van de tuin over in de rotstuin achteraan de kas!
Puur op de foto te zien heeft Gerrit wel gelijk maar als je het in het echt ziet is het helemaal niet storend en rechts naast het pad moeten nog trogjes komen wat ook eigenlijk het strakke van een trog met de golvende lijnen van de rotsen/stenen combineert en het rechte pad dan toch zal laten uitkomen.
De keien voor de kas storen eigenlijk meer en daar zal waarschijnlijk nog split komen welke ik in de tuin gebruikt heb.