Lida , wat een prachtige verzameling ! Na al die jaren verzamelen en evalueren weet je er alles over . Het is een plezier om je foto's te
bekijken ! Toch zijn er heel veel die lijken op elkaar (vind ik ) , als ik bij de leverancier moet kiezen tussen 1500 cv's . Mijn tuin is veel kleiner en ik probeer er van elke kleur , voor mij ( dat is persoonlijk ) de mooiste en beste uit te kiezen. Toch weet ik pas 3 jaar later of
ik goed gekozen heb . Zo heb ik nu in mijn verzameling van alle kleuren wat (van wit tot zwart en alle kleuren ertussen ) en blijft het evalueren jaar na jaar . IK heb er enorm veel plezier aan en elk jaar zijn er toch wel mooie nieuwigheden !
Alvast bedankt voor 'Dancing on air' !
(als jij er ook eentje bij wil , laat maar weten ! )
Met welk product sproeien jullie de lelies tegen het leliehaantje ?
Je hebt helemaal gelijk indien je stelt dat er veel zijn die op elkaar gelijken. Het verschil zit soms in de hoogte, winterhardheid, hoedanigheid van de gehele plant, aantal bloemen per steel
enz. enz.
Bij het bekijken van jouw foto's van je collectie is het me helemaal duidelijk waar je van houdt. Jouw reactie op onze "Rock Solid", welke ik een beetje te Amerikaans vind, was dat jij wel houdt
van deze types. Ik zal eens kijken hoeveel neuzen deze plant heeft.
Zoals je inmiddels al hebt begrepen, is onze tuin het gehele jaar rond boordevol, waardoor er niets meer bij kan. Zie ik echter eentje welke ik wel op mijn verlanglijst zou wensen, dan laat ik het je weten. Heel hartelijk dank voor je genereuze aanbod.
Het product waarmee Bé sproeit heet: Buldog. Gekregen van Duitse vrienden. Helaas heel moeilijk te verkrijgen.
groet Lida