Ziezo, de afwas ligt ook al achter ons.
Dat geldt ook voor het vele werk aan deze twee crevice gardens.
Dus wat foto's van de definitieve vormgeving.
1/ Dit is crevice garden number 4 met wat lichte aanpassingen.
Hier en daar zie je wat uitstulpingen. Natuurlijk kan ik geen spectaculaire hoogteverschillen maken, zoals ik bij mijn zandsteen rotstuintje
gedaan heb.
Dat hoeft ook niet, er moet immers ook nog wat te zien zijn van de natuursteen van het huis, dat er goed bij past. Bovendien zal de lichte helling
naar het oosten perfect zijn voor Saxen en ook andere rotsplanten, ze krijgen heel wat zon, maar vanaf de namiddag liggen deze rotstuinen in de
schaduw. Crevices zijn er wel genoeg ....
Aan de linkerkant zie je wat rotsen liggen. Dat wordt ook een bollenbed, maar aangezien ik nog geen bollen daar voor heb, is het voorlopig zo.
2/ Hier zijn er wel al wat bollen geplant. Weet je waar ? Daar waar er wat gebroken rotsjes liggen.
De rest zijn stapstenen (je moet zien dat je toch je benen niet breekt, niet waar ?) en wat lukraak daar gesmeten rotsen, die ik wel stelselmatig
verwijder naargelang de toestroom van de bollen.
3/ Dit spel hier is CGN3. De scheiding met CGN1 wordt aangegeven met dat Phloxje dat je onderaan ziet.
Het verschil met CGN1 is dat deze laatste gemaakt is met een samenraapsel van allerhande verschillende soorten stenen, van uit de tijd toen ik niet
veel stenen meer had.

Wat betreft CGN3 en CGN4 hangt er wel een prijsvraag aan vast. De prijs komt uit mijn persoonlijke tombola.
De winnaar krijgt van mij een heuse Saxifraga 'Peach Melba'.

De tweede een handdruk van mij.

De derde mag van mij blij zijn dat hij toch derde is.

Wat is nu de vraag ?

In een vlaag van hoogstwaarschijnlijk totale zinsverbijstering van mijnentwege, heb ik toch wel een ordinaire baksteen in een van de crevice gardens verwerkt zeker ?
Wie dus het eerste de plaats kan aanwijzen of beschrijven waar die stomme steen zit, die WINT.