Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Indien het nog mogelijk is stel ik me ook kandidaat Kris Dank U bij voorbaat . Gyi
Citaat van: Gerrit Roest op 1 oktober 2013, 23:04:08Cor. Het blad en de bloem kwamen ongeveer gelijktijdig. Ik neem aan dat het ssp. graecum is maar dat zou ik aan degene? moeten vragen die afgelopen januari een pot vol zaailingen van C. graecum beschikbaar stelde voor de tombola van de V.R.V.Ik denk dat het bij deze plant bij een bloem blijft, ondertussen staat een tweede plant van deze zaailingen (±15 planten) met zijn ene bloem in bloei.Inderdaad graecum ssp. graecum .Uit zaad dat werd verzameld in Kreta. Het doet me plezier dat ze ook bij jou bloeien Gerrit .
Cor. Het blad en de bloem kwamen ongeveer gelijktijdig. Ik neem aan dat het ssp. graecum is maar dat zou ik aan degene? moeten vragen die afgelopen januari een pot vol zaailingen van C. graecum beschikbaar stelde voor de tombola van de V.R.V.Ik denk dat het bij deze plant bij een bloem blijft, ondertussen staat een tweede plant van deze zaailingen (±15 planten) met zijn ene bloem in bloei.
Als je nog genoeg plantjes hebt, dan wil ik er ook wel graag eentje Kris Gr. Lily -Anne
Je veroorzaakt zo maar een cyclamen epidemie, Kris !!!! Hopelijk blijft er nog iets over voor de tombola....
Je veroorzaakt zo maar een cyclamen epidemie, Kris !!!!
Vind dat nog voorzichtig uitgedrukt Luc, ben benieuwd of daar de ziektekostenverzekering in voorziet .
De hederifoliums beginnen wat blad te krijgen: (Link naar bijlage) en de coums staan al volop in blad. (Link naar bijlage)
Mooi, hoor. Heb wel volop bloemen, maar nog bijna geen blad.Zijn dat allemaal coum's?
en de coums staan al volop in blad.