VRV-AGENDA 2013

Gestart door Luc Gilgemyn, 2 december 2012, 21:55:58

Vorige topic - Volgende topic

Wim Boens

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 augustus 2013, 11:06:05
Ik weet niet meer wie maar er waren gisteren mensen die zich afvroegen of de datum voor het najaar al bekend was ....dat is het zeker.
))4 Zij hebben vergeten om ons prachtig tijdschrift te lezen ....

Want in het juninummer stond dat netjes vermeld ...met alles erop en eraan .

Natuurlijk volgt er hier ten gepaste tijd nog het nodige trommelgeroffel ...hebben we nog even voor ..

Maar goed het is dus 23 november ! Do'nt forget it .....

Je kan ook altijd hier http://www.vrvforum.be/?page_id=24 kijken!  ;)  :D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 augustus 2013, 10:25:17
Zozo ....ons  "VRV -etentje " zit er ook weer op . Toch weer van genoten ! De cote a l'os was overheerlijk .
We hebben een gezellige avond gehad en weer wat kunnen bijpraten .

Vakanties ,Pyreneeën ,Alpen ,Macedonië , tuinbeslommeringen ,hitte en droogte,Ranunculussen , Onco's ,Sempervivums , bolgewassen ,Saxen ,kwekerijen van safraan , harde en zachte stenen , legeringen van metaal , den Anderlecht versus Gent of Brugge maar ook Lierse ..............je kan het niet noemen of het is gisteren besproken tussen rib en steak en pot en pint.
Zelfs de regen die we hadden bij aankomst was er stil van geworden en droop dan maar af

Het was snel laat en ik was dan ook enigszins verwonderd als ik zag dat we maar om 2 uur ons bedje opzochten .

Met dank aan de aanwezige VRV-ers voor de gezellige avond.

Het was zeker de moeite Kris !  ((14 
Een "eersteling" die zeker navolging verdient !  De uren waren zó voorbij !

Frankie Wulleman

Inderdaad een geslaagde avond gisteren en voor herhaling vatbaar.  ((14 De verhalen die je links en rechts hoorde, werkten aanstekelijk en zijn een inspiratiebron voor nieuwe ideeën.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Eduard Troch

een héél aangenaam verblijf tussen al die 'rockers'....
Hingene, prov. Antwerpen (B)

Gerard Verweij

Zozo ....ons  "VRV -etentje " zit er ook weer op . Toch weer van genoten ! De cote a l'os was overheerlijk .

Vakanties ,Pyreneeën ,Alpen ,Macedonië , tuinbeslommeringen ,hitte en droogte,Ranunculussen , Onco's ,Sempervivums , bolgewassen ,Saxen ,kwekerijen van safraan , harde en zachte stenen , legeringen van metaal , den Anderlecht versus Gent of Brugge maar ook Lierse ..............je kan het niet noemen of het is gisteren besproken tussen rib en steak en pot en pint.
Zelfs de regen die we hadden bij aankomst was er stil van geworden en droop dan maar af

Het was snel laat en ik was dan ook enigszins verwonderd als ik zag dat we maar om 2 uur ons bedje opzochten .

pint?..

Theo Stronks

Citaat van: Gerard Verweij op 27 augustus 2013, 22:40:48

pint?..
Is de gezelligheid nog op foto,s vastgelegt?
Een klein beetje nieuwsgierig zijn we Hollanders toch wel :D

Luc Gilgemyn

Citaat van: Theo Stronks op 28 augustus 2013, 11:10:32

Jammer Theo, maar foto's nemen bij het verorberen van ribbetjes is niet echt een aanrader voor het fototoestel...  _010 -7(
Bovendien zouden er misschien voor sommigen compromiterende foto's kunnen zijn gemaakt..  --3 --3 -2(

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Theo Stronks op 28 augustus 2013, 11:10:32

Als Vlamingen uit de bol gaan Theo .....dan moet de pers uit de buurt blijven ......... ;D ;D ;D
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "