Kwisvraagje

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 september 2010, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken


Gerard Verweij


Gerrit Eijkelenboom

Zeker! Inclusief welkomsdrankje en excursies langs orchideeën en amandelbloesem.
Uiteraard op kosten van de deelnemers.  --6  ??? YES  -2(

Gerard Verweij

#468
Een Rebus, dit keer:

Wat is: 8 maal foto 1
            7 maal foto 2
            9 maal foto 3 ?

tipje: let vooral op de kleuren.

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 24 februari 2014, 08:45:24
Een Rebus, dit keer:

Wat is: 8 maal foto 1
            7 maal foto 2
            9 maal foto 3 ?

tipje: let vooral op de kleuren.

Gaan we nu ook al met de Olympische medailles lopen stoefen....  ))8 ))8  ;D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 24 februari 2014, 13:49:31
Citaat van: Gerard Verweij op 24 februari 2014, 08:45:24
Een Rebus, dit keer:

Wat is: 8 maal foto 1
            7 maal foto 2
            9 maal foto 3 ?

tipje: let vooral op de kleuren.

Gaan we nu ook al met de Olympische medailles lopen stoefen....  ))8 ))8  ;D
((12

Bart Moerland

'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Gerard Verweij

Dit stond vanmorgen in een pot in de tuin.
Wie weet het?

[attachimg=1]

Cor van Kapel

Citaat van: Gerard Verweij op 27 februari 2014, 09:15:36
Dit stond vanmorgen in een pot in de tuin.
Wie weet het?
Dat was toch geen verrassing zeker hé, volgens mij staat hij er n.l. al echt wat langer in die pot -1(.
Of weet je zelf niet (meer) wat je erin gezet hebt --11, dan zijn daar andere topic's voor Gerard --3

Gerard Verweij

Citaat van: Cor van Kapel op 27 februari 2014, 17:57:55
Citaat van: Gerard Verweij op 27 februari 2014, 09:15:36
Dit stond vanmorgen in een pot in de tuin.
Wie weet het?
Dat was toch geen verrassing zeker hé, volgens mij staat hij er n.l. al echt wat langer in die pot -1(.
Of weet je zelf niet (meer) wat je erin gezet hebt --11, dan zijn daar andere topic's voor Gerard --3
Ik weet donders goed wat het is, maar jij niet , hè

Eduard Troch

Wel Gerard,

sinds ik deze morgen ook eens mijn verzamelbak ging bekijken, zag ik ook zo'n rariteit.
Het etiket zei me :   Physoplexis comosa
Hingene, prov. Antwerpen (B)

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 27 februari 2014, 09:15:36
Dit stond vanmorgen in een pot in de tuin.
Wie weet het?

Het ligt op het puntje van mijn tong, Gerard....ik heb het nog gezien maar..... ))4 ))4  ))8
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

Omdat ik verder geen reactie's krijg, ga ik er van uit, dat men het niet weet.
Het is geen echte rotsplant, hoor.
Petasites albus, ofwel Wit Hoefblad.
Deze kwam ik tegen in het dal van de Reiterbach in het zuiden van Belgie.  ))2

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op  1 maart 2014, 11:35:08
Omdat ik verder geen reactie's krijg, ga ik er van uit, dat men het niet weet.
Het is geen echte rotsplant, hoor.
Petasites albus, ofwel Wit Hoefblad.
Deze kwam ik tegen in het dal van de Reiterbach in het zuiden van Belgie.  ))2

Nope, dat was niet de plant waar ik aan dacht...ken ik eigenlijk niet zo goed.
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Matthias Fouquaert

Citaat van: Gerard Verweij op  1 maart 2014, 11:35:08
Omdat ik verder geen reactie's krijg, ga ik er van uit, dat men het niet weet.
Het is geen echte rotsplant, hoor.
Petasites albus, ofwel Wit Hoefblad.
Deze kwam ik tegen in het dal van de Reiterbach in het zuiden van Belgie.  ))2


Ik zou het geweten hebben Gerard.  ;) Maar te laat gezien :-X...

Ik had nog eventjes getwijfeld tussen het groot hoefblad en de soort op de foto.

Die ontluikende bloemstengels blijven toch een goed kenmerk van ver.

Langs de Schelde hier in de buurt komt het Groot hoefblad ook massaal boven. ((12