Zwitserland Wallis Anzère eind juni 2017

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 7 juli 2017, 22:28:14

Vorige topic - Volgende topic


Danny Bonnez

Citaat van: Bert Stegeman op  2 augustus 2017, 20:42:10
Waar ben je geweest Danny.

We waren enkele dagen in het grensgebied Italië - Oostenrijk - Slovenië , daarna zijn we nog wat verder gereden naar Kroatië
Reisverslag komt er binnenkort aan Bert , als er interesse is ?
Ieper , West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Danny Bonnez op  2 augustus 2017, 21:11:46
Citaat van: Bert Stegeman op  2 augustus 2017, 20:42:10
Waar ben je geweest Danny.

We waren enkele dagen in het grensgebied Italië - Oostenrijk - Slovenië , daarna zijn we nog wat verder gereden naar Kroatië
Reisverslag komt er binnenkort aan Bert , als er interesse is ?

Ge ziet dat van hier, Danny !  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

#34
Natuurlijk Danny Ik volg je verhaal mee. Vandaag met de lift in chamonix naar 3800 meter geweest. Maar dat later. Ik wil lily Anne haar verhaal niet storren met mijn reis. Dus ik volg verder

Frankie Wulleman

Citaat van: Danny Bonnez op  2 augustus 2017, 21:11:46
Citaat van: Bert Stegeman op  2 augustus 2017, 20:42:10
Waar ben je geweest Danny.

We waren enkele dagen in het grensgebied Italië - Oostenrijk - Slovenië , daarna zijn we nog wat verder gereden naar Kroatië
Reisverslag komt er binnenkort aan Bert , als er interesse is ?

Interesse? 't Zal wel zijn, Danny!
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

#36
De volgende dag stond er een bezoek aan de stuwdam van Emosson op het programma.
Enorm groot en indrukwekkend. We kregen er een rondleiding in de dam zelf,  wat zeker de moeite waard was.
In de vallei werden heel wat dinosaurus beenderen gevonden , vandaar het grote beeld .

Lily-Anne Vereecken

#37
Foto 1 Bij het afdalen naar de dam, via de grote trap, waren er al interessante planten te ontdekken ( tussen de wandbescherming ) maar weinig tijd om stil gestaan
Na het bezoek waren er 2 mogelijkheden om terug naar boven te geraken - met de trappen of een weg die langzaam omhoog ging . Uiteraard was er meer ontdekkingsmogelijkheid langs dat wegje en hebben we gelukkig daarvoor gekozen .
Prachtige zilversaxen !

Lily-Anne Vereecken

#38
Nog meer om van te smullen

Lily-Anne Vereecken

#39
Overal waar je keek kon je wel wat interessants ontdekken

Lily-Anne Vereecken

#40
Nog een blik in de verte

Frankie Wulleman

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  6 augustus 2017, 15:56:23
Foto 1 Bij het afdalen naar de dam, via de grote trap, waren er al interessante planten te ontdekken ( tussen de wandbescherming ) maar weinig tijd om stil gestaan
Na het bezoek waren er 2 mogelijkheden om terug naar boven te geraken - met de trappen of een weg die langzaam omhoog ging . Uiteraard was er meer ontdekkingsmogelijkheid langs dat wegje en hebben we gelukkig daarvoor gekozen .
Prachtige zilversaxen !

Lijkt op S. cotyledon. Dat zal het ook zijn.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  6 augustus 2017, 15:56:23
Foto 1 Bij het afdalen naar de dam, via de grote trap, waren er al interessante planten te ontdekken ( tussen de wandbescherming ) maar weinig tijd om stil gestaan
Na het bezoek waren er 2 mogelijkheden om terug naar boven te geraken - met de trappen of een weg die langzaam omhoog ging . Uiteraard was er meer ontdekkingsmogelijkheid langs dat wegje en hebben we gelukkig daarvoor gekozen .
Prachtige zilversaxen !

Schitterend , die zilversaxen !
Ieper , West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Frankie Wulleman op  6 augustus 2017, 21:46:39
Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  6 augustus 2017, 15:56:23
Foto 1 Bij het afdalen naar de dam, via de grote trap, waren er al interessante planten te ontdekken ( tussen de wandbescherming ) maar weinig tijd om stil gestaan
Na het bezoek waren er 2 mogelijkheden om terug naar boven te geraken - met de trappen of een weg die langzaam omhoog ging . Uiteraard was er meer ontdekkingsmogelijkheid langs dat wegje en hebben we gelukkig daarvoor gekozen .
Prachtige zilversaxen !

Lijkt op S. cotyledon. Dat zal het ook zijn.


Bedankt voor de naam Frankie !

Bert Stegeman

Prachtig lily Anne wij zijn daar ook geweest
Jullie hadden alleen meer bloei in de planten dan wij. Zijn jullie helemaal naar de bovenste dam geweest. Was een stijle klim. Maar prachtige omgeving.