2 felgekleurde Noord Amerikanen .....Sphaeralcea caespitosa en Echinocereus coccineus....
Wauw... je bent een tovenaar!
Bestuif alsjeblieft de Sphaeralcea caespitosa. Helaas ben ik de mijne allebei kwijtgeraakt.
Dank voor het compliment Thomas maar ik ben verre van een tovenaar ...

Het aantal labels dat hier opzij ligt in een kistje van de reeds overleden planten zal zeker niet minder zijn dan bij jou. Ik ben nu doorgaans meer thuis en kan meestal ook meer aandacht schenken aan dit soort moeilijke planten dan in de periode dat ik nog full time ging werken .....Maar even goed blijven dit soort planten heel delicaat en zal iedere kleine nalatigheid ,ieder klein foutje of tegenslag (extreme weersomstandigheden bijvoorbeeld) snel worden afgestraft. Maar de motivatie om door te gaan blijft

Ik kan proberen te bestuiven maar ik vermoed dat je 2 planten nodig hebt ? Ik had er 2 maar eentje (in pot)is afgestorven vorige zomer .(dan nog wel degene die constant onder een afdak stond !! )Ik had vorige zomer hierdoor zaden maar deze zijn tot zover nog niet gekiemd

Maar misschien kiemen die nog na een volgende winter (het zijn heel harde zaden ....)