Bloei mei - juni 2026

Gestart door Frankie Wulleman, 4 mei 2026, 21:38:00

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Citaat van: Kris De Raeymaeker op Gisteren om 18:26:48
Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 mei 2026, 11:46:53Ging het om P. ernesti Mayerii Kris ?  Hier is één van de planten van vorig jaar gaan bloeien (sorry, geen te beste foto), nog een andere gaat eveneens bloeien, de overigen hebben het loodje gelegd.  :-\
Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 juni 2026, 11:35:35Ik heb hem uiteraard direct behandeld op de spoed en hij is nu aan het revalideren ....Ik had trouwens maar eentje meer ...Dus alle hoop op deze revaliderende plant.
Citaat van: Luc Gilgemyn op Gisteren om 17:29:34Knap Kris, mijn plantjes die overwinterd hebben bloeien inmiddels met regelmaat, in totaal al wel een 15tal bloemen gehad !
En opnieuw zaden kunnen oogsten Luc ?

Nog niet.  De zaaddozen blijken heel 'dun'  ((--11    Het zaad van vorig jaar is overigens niet gekiemd.
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Luc Gilgemyn op Gisteren om 18:30:22Nog niet.  De zaaddozen blijken heel 'dun'  ((--11    Het zaad van vorig jaar is overigens niet gekiemd.
Ik had wat zaden aangeschaft maar daar kiemde ook niet veel van ...amper misschien 4 of 5 plantjes ...
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "